Měsíční výzva!


 


Kolik muscle upů udělám za měsíc?

To byla má otázka, ze které vznikla výzva.
Kolik MU jsem tedy schopný zvládnout za 30 dní?

Každý den budu aktualizovat tabulku!

 


Celkem za 25 dní:

4200 MU!!




29.11. – 100/20 min30.11. – 100/20 min1.12. – 100/20 min2.12. – 100/20 min3.12. – 100/20 min

4.12. – 150/30 min5.12. – bez možnosti cvičit6.12. – 150/30 min7.12. – 150/30 min8.12. – 150/30 min9.12. – 150/30 min
10.12. – 150/30 min

11.12. – 200/40 min12.12. – 200/40 min13.12. – 200/40 min14.12. – 200/40 min15.12. – 200/40 min

16.12. – 250/50 min17.12. – 250/50 min18.12. – 250/50 min19.12. – odpočinek20.12. – 250/50 min21.12. – 250/50 min
22.12. – 250/50 min

23.12. – 300/60 min



Způsob: Rutina 33×3


Rutina 33×3 je vytrvalostní trénink a znamená, že zvládnete udělat 33 sérií jednoho cviku a 3 opakování v každé sérii. Vychází to na 99 opakování. Ale aby to bylo celé číslo (a byla to větší výzva), tak má poslední série 4 opakování.

Tímto způsobem můžete jet jaký cvik chcete na různé počty.

Zjistil jsem například, že se dá zvládnout (čistou technikou a první jako poslední) 100 MU za 20 minut, 100 shybů za 10 minut, 100 dipů za 6 minut a 100 kliků za 3 minuty.

To znamená, že v případě rutiny 33×3 to jsou 3 MU každých 36 vteřin, 3 shyby každých 18 vteřin, 3 dipy každých 11 vteřin, 3 kliky každých 5 vteřin.

Vyzkoušejte si to sami.

Napsat komentář